لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
لزوما تیم بهتر برنده نمی‌شود

لزوما تیم بهتر برنده نمی‌شود

اسطوره بیانکونری بارسلونا را دارای شانس بیشتری برای قهرمانی می داند، اما معتقد است این موضوع در فینال چندان اهمیتی ندارد.

در حالی که چیز زیادی تا آغاز حساس ترین دیدار فوتبالی سال 2015 باقی نمانده، آلساندرو دل پیرو می گوید در فینال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و این گونه نیست که همیشه تیم بهتر بازی را ببرد. دل پیرو به توتو اسپورت گفت:

"در فینال لیگ قهرمانان، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد."

"در چنین بازی های مهمی پیشبینی نتیجه بازی بسیار سخت است. تیمی که شانس بیشتری دارد از پیش مشخص است، اما لزوما تیم بهتر برنده نمی شود."

"من این را تجربه کردم، باختیم در حالی که مدعی اول بودیم، یا بردیم در حالی که کمتر کسی برای‌مان شانسی قائل بود. فوتبال یعنی همین، به خصوص در بازی فینال."

پینتوریکیو در ادامه به تعریف و تمجید از عملکرد فوق العاده ماسمیلیانو آلگری پرداخت:

"او یک تیم خوب و سطح بالا را تحویل گرفت و باعث پیشرفت تیم شد، بدون ایجاد هیچ گونه حاشیه و تنشی بر اساس اصول خود تیم را جلو برد و اعتماد بازیکنان روز به روز نسبت به او بیشتر شد. حالا دیگر یوونتوس یک تیم با برنامه است و بازی خوبی ارائه می دهد."

در فینال چه چیز های مهم تر هستند ...؟

"ضربات آزاد، ضد حملات از توز و موراتا، دفاع با برنامه. این ها می توانند نتیجه خوبی را به همراه داشته باشند."

درباره مسی ؟!

"او از روی غریزه فوتبال بازی می کند، شور و هیجان خاصی در بازی اش وجود دارد و همراه با سحر و جادو است! مسی هدیه است برای فوتبال و ما نیز خوش شانس هستیم که می توانیم بازی های او را تماشا کنیم."

ژاوی و پیرلو؟

"دو بازیکن منحصر به فرد، آن ها با همه فرق دارند. بازی با آن ها و بازی برابر آن ها حس فوق العاده ای برایم داشت."

" تیم ترجمه انجمن هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: